Persoonlijk trainingsplan

Momenteel werk ik aan mijn nieuwe aanbod trainings- en voedingsbegeleiding. Zou ik jou kunnen helpen? Stuur me dan een WhatsApp bericht door HIER te klikken.

* Let op! Voor een los schema gelden alleen de eerste 3 stappen! *

Bij Fit With Us geloven wij dat een persoonlijk trainingsplan een onmisbare tool is bij het behalen van jouw doel. Aan de hand van een door jou ingevuld intake formulier stellen wij een plan op waar jij mee aan de slag gaat, dit trainingsplan kan je terugvinden in jouw dossier in de cloud. 

Iedereen is anders, dus ieder schema is anders. Ik kijk naar jouw beginsituatie, naar wat jij leuk vindt, en wat bij jou en jouw doel past. Hoe ik te werk ga? Dat lees je hieronder.

Intake formulier

Zodra jij jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je in je mailbox een linkje naar het intake formulier. In dit formulier staan o.a. vragen over jouw beginsituatie, doel, maar ook over je persoonlijkheid. Jij bepaalt welke vragen jij beantwoordt en welke vragen jij open laat. Hoe meer informatie ik van je heb, hoe persoonlijker ik het traject kan maken.

In het intake formulier kan je vragen verwachten over o.a. je lichaamssamenstelling, dagelijkse activiteit, locatie van de training, frequentie van de trainingen, welke spiergroepen je wel/niet wil trainen en nog veel meer. 

Even wachten...

Wanneer jij het intake formulier hebt ingevuld, ga ik druk aan de slag met het opstellen van jouw persoonlijke trainingsschema. Als er dingen zijn die ik nog wil weten stuur ik je een berichtje hierover.

Het opstellen van het persoonlijke trainingsschema en klaarmaken van jouw dossier duurt 3 tot 5 werkdagen (afhankelijk van de drukte op dat moment). Wanneer je vóór woensdag 16:00 besteld, kan je de maandag erop beginnen. 

Het trainingsschema wordt uitgebreid toegelicht, waarom heb ik voor een schema als deze gekozen? Ik geef aan hoe lang de training duurt en wat je weg kan laten wanneer je minder tijd hebt, of wat je extra kan doen als je meer tijd hebt. De oefeningen leg ik uit via een video, je komt bij deze video door op de oefening te klikken in het schema.

 

Aan de slag!

Als ik klaar ben met het ontwerpen van je schema ontvang je een mail met daarin je trainingsschema en de link naar jouw dossier. 

Als eerste bekijk je de startersguide, zodat je begrijpt waar het dossier uit bestaat. Dan neem je de tijd om jouw trainingsschema en de andere bestanden uit jouw dossier te bekijken. 

Heb je vragen over het trainingsschema? Zitten er oefeningen tussen die je liever niet had gezien of die je niet kan doen in jouw sportschool? Stuur me gerust een berichtje! Ik sta voor jou klaar!

Je eerste week

De eerste trainingen zullen een beetje wennen en zoeken zijn, welk gewicht moet ik gebruiken? Doe ik de oefening zo wel goed? Bij vragen of onzekerheden kan je me altijd even WhatsAppen, ik doe mijn best zo snel mogelijk te reageren. 

Na de eerste week evalueren we hoe de trainingen gegaan zijn, misschien moet er wat aangepast worden. 

Je vult je eerste weekupdate in en blikt terug op de eerste trainingsweek, misschien ben je ook wel met je voeding bezig geweest. Wanneer je de weekupdate hebt ingevuld geef ik hier feedback op, en geef ik je eventueel een weekopdracht mee voor de komende week. 

Na 1 maand

We zijn ondertussen al even onderweg, en je zit goed in je flow. Het is tijd voor een nieuwe trainingsprikkel. Dit kunnen een paar aanpassingen in je schema zijn, of een heel nieuw schema, afhankelijk van je doelstelling. 

We blijven bezig met de weekopdrachten en de weekupdates en stellen doelen bij indien nodig. 

het einde van jouw traject

We blikken terug op jouw traject, hoe is het gegaan? Jij vult de eindevaluatie in waar we kijken naar alle aspecten van het traject, hopelijk ben je dichter bij je doelstelling of heb je die zelfs behaald. Heb je iets van de afgelopen periode geleerd? Hoe ga je verder?