Persoonlijk voedingsadvies of voedingsschema

Momenteel werk ik aan mijn nieuwe aanbod trainings- en voedingsbegeleiding. Zou ik jou kunnen helpen? Stuur me dan een WhatsApp bericht door HIER te klikken.

* Let op! Voor een los schema gelden alleen de eerste 3 stappen! *

Met een voedingsadvies op maat heb jij duidelijke richtlijnen voor jouw voeding. Dit is geen streng dieet, ik geloof dat je iets het beste vol kan houden wanneer het bij je past. Daarom kies ik voor maaltijden en snacks die passen bij jouw huidige voedingspatroon en wensen.  

Iedereen is anders, dus ieder schema is anders. Ik kijk naar jouw beginsituatie, naar wat jij lekker vindt, en wat bij jou en jouw doel past. Hoe ik te werk ga? Dat lees je hieronder.

intake formulier

Zodra jij jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je in je mailbox een linkje naar het intake formulier. In dit formulier staan o.a. vragen over jouw beginsituatie, doel, maar ook over je persoonlijkheid. Jij bepaalt welke vragen jij beantwoordt en welke vragen jij open laat. Hoe meer informatie ik van je heb, hoe persoonlijker ik het traject kan maken.

In de intake kan je vragen over onderstaande verwachten:
- Basisgegevens van jouw lichaamssamenstelling
- Basis van jouw activiteit
- Wat eet je op een dag?
- Wat lust jij echt niet?
- Wat vind jij lekker en bestempel je als gezond?
- Wat vind jij lekker en bestempel je als ongezond?
- Moet je mee eten wat de pot schaft of kan je zelf je avondeten bepalen?

En nog meer!

even wachten...

Wanneer jij het intake formulier hebt ingevuld, ga ik druk aan de slag met het opstellen van jouw persoonlijke voedingsadvies of voedingsschema. Als er dingen zijn die ik nog wil weten stuur ik je een berichtje hierover.

Het opstellen van het persoonlijke voedingsplan en klaarmaken van jouw dossier duurt max. 5 werkdagen (afhankelijk van de drukte op dat moment)

ping! mailtje!

Binnen een aantal werkdagen is jouw dossier klaar en ontvang je deze in je mailbox. 

 ls eerste bekijk je de startersguide, zodat je begrijpt waar het dossier uit bestaat. Dan neem je de tijd om jouw voedingsadvies of schema en de andere bestanden uit jouw dossier te bekijken.

Het voedingsadvies of schema is opgebouwd uit verschillende onderdelen. Ik leg je de basics over voeding uit en licht toe wat subdoelen zijn en wanneer we die willen behalen. Ik geef feedback op je huidige voedingspatroon: alle maaltijden, drinken en alcoholgebruik bespreek ik met je, en ik geef advies hoe je dat beter kan aanpakken. Voor jouw guilty pleasures geef ik alternatieven of adviezen hoe het aan te pakken in moeilijke tijden. Wanneer je een voedingsschema hebt gekozen ontvang je het schema met daarin jouw maaltijden. 

Als jij vragen hebt over het voedingsplan, of je iets graag anders had gezien, mag je meteen een berichtje sturen. Dan zorgen we dat het opgelost wordt. Ik help je graag! Mijn doel is dat jouw doel behaald wordt!  

na 1 maand

De eerste dagen zullen een beetje wennen en zoeken zijn, welke maaltijden moet ik kiezen? Hoe zorg ik ervoor dat ik niet ver boven of ver onder mijn caloriedoel kom? Bij vragen of onzekerheden kan je me altijd even WhatsAppen, ik doe mijn best zo snel mogelijk te reageren. 

Na de eerste week evalueren we hoe het is gegaan, misschien moet er wat aangepast worden. 

Je vult je eerste weekupdate in en blikt terug op de eerste week, misschien ben je ook wel met training bezig geweest. Wanneer je de weekupdate hebt ingevuld geef ik hier feedback op, en geef ik je eventueel een weekopdracht mee voor de komende week. 

gedurende het traject

Gedurende het traject blijf ik flexibel. Wanneer het caloriedoel / voedingsschema aangepast moet worden zorg ik dat dit zo snel mogelijk gebeurt. Soms kan het ook voorkomen dat we overstappen van een voedingsadvies naar een voedingsschema, omdat dit wellicht beter bij je past. We blijven schakelen om te zorgen dat het allemaal goed gaat.

We besteden niet alleen aandacht aan de voeding, maar ook aan jouw mindset en zelfbeeld.

Het einde van het traject

We blikken terug op jouw traject, hoe is het gegaan? Jij vult de eindevaluatie in waar we kijken naar alle aspecten van het traject, hopelijk ben je dichter bij je doelstelling of heb je die zelfs behaald. Heb je iets van de afgelopen periode geleerd? Hoe ga je verder?